• Minden ember más, mindenki egyedi. Mi alapján választunk magunknak éppen olyan életutat, amilyet? Miért küzdünk bizonyos dolgokért, célokért? Miért éppen azokért, amikért? Miért adjuk fel olykor a küzdelmet? Miért próbáljuk mégis újra? Mi késztet bennünket arra, hogy minden reggel felkeljünk és tegyünk, tapasztaljunk? Mi az, ami hajt, és mi ennek az egésznek az értelme? Hogyan változtathatunk az életünkön? Elérhető-e a boldogság? Hogyan található meg a motiváció? Mi az élet értelme?  
  • A teoretika

    5990 Ft
    Mi az ember? Mi a valóság? Hogyan hat a valóság az emberre? És az ember a valóságra? Mi az információ? Mi a figyelem? Mi az érzés? Mi a tudat? Mi az értelem? És hogy lehet mindezt egy mindent magában foglaló rendszerben leírni? A tudat anatómiája - az emberről, az embernek.
  • A teória

    2990 Ft
    Az élet a változások sorozata, amiben nincs beleszólásunk? Van különbség a változás és fejlődés között? Mit jelent dönteni? Honnan tudom, hogy a valóságot tapasztaljuk-e? Izgalmas kérdések, elgondolkodtató válaszok a hétköznapok problémáira.
  • Kétszemélyes logikai-stratégiai táblás játék. Az elme kastélyának színes termében két játékos csap össze. A játékosok színes bábukat irányítanak a kastély kövein. A cél: eljuttatni a piros bábut a pálya közepére - és megakadályozni az ellenfelet, hogy ezt előbb elérje. A játszma rengeteg lehetőséget rejt magában. A játékosok döntéseitől függ, melyik bábunak mekkora szerepet szánnak, milyen stratégiát alkalmaznak, hogyan váltanak menet közben, mikor és hol támadnak, hogyan védekeznek. És ami különösen izgalmassá teszi az összecsapást, az a játék egyedi mechanikája, amelynek köszönhetően az ütés nem (feltétlenül) ott történik, ahol a lépés. Ez az egyszerű, ám zseniális csavar a játékmenetben megköveteli, hogy a játékosok figyelme az egész pályára kiterjedjen, hogy igyekezzenek az ellenfélnél előrébb látni, hogy sok lehetséges verziót észben tartsanak, hogy gondolkozzanak - és folyamatosan fejlesszék a gondolkodásukat. A küzdelem tehát valójában a két játékos elméjében zajlik. Az elme kastélyának színes kövein mozgatott színes bábuk ezt a megmérettetést jelenítik meg.          
  • Deliveries will be on from 15 June. In the colorful chamber of the Castle of Mind, two players clash. The players command colored pawns on the stone floor of the castle. The goal is to reach the middle of the field with the red pawn – and to stop the opponent from doing the same. The game holds many opportunities. It is up to the players’ decisions, what roles their pawns fulfill, where and when they strike, how they defend and how they switch tactics during the battle. What makes the encounter especially exciting, is the unique game mechanism, which enables that movement and conflict does not happen at the same place. This simple but brilliant twist in the gameplay requires that the players’ attention covers the whole board and to try to think ahead of the opponent, keeping several versions in mind. This stimulates the players to think and to develop their thinking. Thus the encounter takes place in the minds of the two players. The colored pawns commanded on the colorful floor of the castle of mind represent this challenge.      
  • A COM Wyvern izgalmas, 4 személyes stratégiai játék – többfajta játékmóddal, köztük 2-3 fővel játszhatókkal is. Játékosok száma: 4 (2-3 fővel is játszható!) A játék hossza: 30-120 perc Ajánlott korosztály: 6 éves kor fölött
  • Kétszemélyes logikai-stratégiai táblás játék. Az elme kastélyának színes termében két játékos csap össze. A játékosok színes bábukat irányítanak a kastély kövein. A cél: eljuttatni a piros bábut a pálya közepére - és megakadályozni az ellenfelet, hogy ezt előbb elérje. A játszma rengeteg lehetőséget rejt magában. A játékosok döntéseitől függ, melyik bábunak mekkora szerepet szánnak, milyen stratégiát alkalmaznak, hogyan váltanak menet közben, mikor és hol támadnak, hogyan védekeznek. És ami különösen izgalmassá teszi az összecsapást, az a játék egyedi mechanikája, amelynek köszönhetően az ütés nem (feltétlenül) ott történik, ahol a lépés. Ez az egyszerű, ám zseniális csavar a játékmenetben megköveteli, hogy a játékosok figyelme az egész pályára kiterjedjen, hogy igyekezzenek az ellenfélnél előrébb látni, hogy sok lehetséges verziót észben tartsanak, hogy gondolkozzanak - és folyamatosan fejlesszék a gondolkodásukat. A küzdelem tehát valójában a két játékos elméjében zajlik. Az elme kastélyának színes kövein mozgatott színes bábuk ezt a megmérettetést jelenítik meg.        
  • A COM2 a Castle Of Mind kifejezetten versenyekre készített különleges szettje.

Cím

Go to Top