Tegyél szert új képességekre – játékból!
Fejlesztő társasjátékok és oktatási segédanyagok a Fontanustól
A Fontanus saját kiadású játékai nem csupán élményt adnak, de rengeteg téren fejlesztenek is.
Milyen élményt ad?
Izgalmat, a másokkal való közös játék, a szellemi kihívások élményét. Legyen szó forradalmian új elven működő táblás játékról, kooperatív nyomozós vagy akár kártyás-beszélgetős játékról, egy biztos: az élmény behúz és magával ragad.
Hogyan fejleszt?
Ahogy játszol, új utakat próbálgathatsz, új dolgokat tapasztalhatsz – hiszen ezekben a játékokban, ha nyerni akarsz, az agyadat olyan módon kell megtornáztatnod, ahogy ritkán teszed (vagy ahogy még sohasem tetted). Eközben olyan újfajta látásmódot, képességeket sajátíthatsz el vagy fejleszthetsz szinte észrevétlenül, amik beépülnek a gondolkodásodba.
Onnan pedig bármikor előveheted és használhatod azokat a mindennapjaid során.
Tehát: úgy tanulhatsz és fejlődhetsz, hogy a játék izgalmában ez fel sem tűnik.
És olyan képességekkel lehetsz közben gazdagabb, amiktől hatékonyabbá válhatsz az élet bármely területén!
Milyen képességekről van szó?
Javíthatod a kommunikációs képességeidet, a stratégiai gondolkodásodat, a térlátást, a másokkal való együttműködést, a helyzetfelismerést és számos más dolgot – minden játékban mást és mást. A Fontanus Központ kutatásai alapján összeállított játékok lehetőséget adnak a fejlődésre, ráadásul még szórakoztatóak is!
Játékok fejlesztése
A Fontanus Központ vállalja fejlesztő, szórakoztató játékok, társasjátékok létrehozását. Különböző kompetenciák fejlesztésére, akár megrendelésre is készítünk játékokat.
A játékmenetet tudományos alapokról kiindulva építjük fel, a játék mechanikáját, kinézetét, szabályrendszerét tesztelések és próbajátékok során fejlesztjük. Az elkészült játék minden esetben kipróbált, lehetőséget ad a fejlődésre – és élvezetes. Mindezzel pedig alkalmat ad arra, hogy a játékosok önmagukra és egymásra figyeljenek, értékes időt töltsenek együtt, miközben játszva fejlődhetnek.
Megvásárolható játékaink
-
Kétszemélyes logikai-stratégiai táblás játék Az elme kastélyának színes termében két játékos csap össze. A játékosok színes bábukat irányítanak a kastély kövein. A cél: eljuttatni a piros bábut a pálya közepére - és megakadályozni az ellenfelet, hogy ezt előbb elérje. A játszma rengeteg lehetőséget rejt magában. A játékosok döntéseitől függ, melyik bábunak mekkora szerepet szánnak, milyen stratégiát alkalmaznak, hogyan váltanak menet közben, mikor és hol támadnak, hogyan védekeznek. És ami különösen izgalmassá teszi az összecsapást, az a játék egyedi mechanikája, amelynek köszönhetően az ütés nem (feltétlenül) ott történik, ahol a lépés. Ez az egyszerű, ám zseniális csavar a játékmenetben megköveteli, hogy a játékosok figyelme az egész pályára kiterjedjen, hogy igyekezzenek az ellenfélnél előrébb látni, hogy sok lehetséges verziót észben tartsanak, hogy gondolkozzanak - és folyamatosan fejlesszék a gondolkodásukat. A küzdelem tehát valójában a két játékos elméjében zajlik. Az elme kastélyának színes kövein mozgatott színes bábuk ezt a megmérettetést jelenítik meg.